streda 21. júla 2010

Hádanka

Je vysoká ako ja. Máme účet v rovnakej banke. Mám len o 25% vyšší plat. Myslíme z veľkej časti rovnako. Má 110 cm dlhé krásne nohy, ploché bruško a trochu priveľkú číču:(. Prsia malé, ale chystá si ich dať urobiť. Slovo style dohnala do dokonalosti. Handry z H/M dokonale zmiešané s Dolce Gabanna, DKNY, Hugo Boss atd. Dokonalé. Na hory a do člna ju žial nedostanem, za to v meste si rozumieme 110%ne. Párty, divadlo, koncerty, reštiky, pikniky, kupko. To všetko sa s ňou robí parádne. V lete pije absolutku s džúsom, v zime whisky. Dobré víno, čierne pivo, keď sa to hodí trávu a ked sa to hodí koks. Sme fucking stylish ikonický pár. Skvele varí, je čistotná, pozorná a samostatná. Neviem, či sa mi nesníva, ale nie. JE TO MOJA FRAJERKA!
Otázka je, či ma bude dlho baviť chodiť s mojim zrkadlom v ženskej koži. Pri mojom narcizme asi hej:). Problém môže nastať v tom, že máme rozličný prístup sexu. Pre mňa je to nekonečná paleta dotykov, hladenia, stláčania, lízania, šukania. Ju to šteklí. Fuck!!! Preferuje tupý kontakt pohlavných orgánov v dvoch polohách, v ktorých sa spraví. Dlhodobo nuda. NO hádam to, ako všetko dosiaľ vyriešime. Ešte že sa skvele bozkáva.
Po dlhej dobe si relation ship parádne užívam priatelia. Preto som tu aj dlho nebol... ale už budem. Zdravím vás. Majte krásne leto:).

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Nudný sex = nudný život. Dá sa to vydržať len chvíľu.

pollux povedal(a)...

Hlásim, že sa to výrazne zlepšilo :P

Anonymný povedal(a)...

Tak, to si ma ukľudnil. :-)