piatok 7. januára 2011

Bilancia 2010, PF 2011

Hustý rok a drahý a plný zmien. V zásade pozitívny. Mám nové vaio, zrkadlovku a bike. Cestoval som ako ešte nikdy. Benátky, Paríž, viac krát Alpy, Wachau, Praha, splav Sázavy. Pred mesiacom som sa vrátil z Himalájí. Mesiac som trekoval po nepálskych horách a mestách. Stalo sa čo som tušil. Ázia ma omámila. Nevidím dôvod najbližšie cestovať inde. India, Indonézia, Thajsko , Malajzia. No musím si dávať pozor, je to na mňa prisilné, tá transkontinentálna zmena. Mesiac po návrate som bol v nejakej psychóze. Nezodpovedne bezstarostný, sa mi zdalo, že európa je studená mačacia piča, nuda a všetci sme tu neurotickí vystresovaní psychopati( To je pravda). Tak som sa namočil do chlastu dôkladne, však bol čas, vianoce a tak. A div sa svete, zvláštne negatívne psychické stavy ma hocikedy hlavne ráno prepadali. Úzkosti, pocit márnosti, zlo. To sa mi ešte nestalo. Upravilo sa to až teraz v robote. Makám, učím sa, bočne píšem a som šťastný. Triezvy a bez cigariet. Život je samé prekvapenie.
Už pol roka žijem s mojim značkovým koťátkom s dobre zamaskovanou dušou pankáča v jednom byte. Na moje prekvapenie to funguje- uspokojivo. V lete mám štátnice. Minule sa mi snívalo, že bohatstvo by bola moja smrť. By som sa rychlo, kamikadze zmárnil na najkrajších plážach dôkladne zaliaty štetkami, chlastom, koksom a inými nešťastiami:). Pravda. Slabý som človek. Ale milý bože aspoň trošku na príbytok biedny a Imprezu by som poprosilO:-).
Čítal som poväčšine slovenskú súčasnú literatúru. Odporúčam Holku, Bílého, Klimáčka a Ivana Koleniča.
Takýto v skratke bol rok 2010. V zásade sa mám dobre. Dúfam aj vy. Na Polluxa nemám čas, lebo sa musím kreatívne vylievať na iných fórach... Ako štetka.. za peniaze
Tu som najúprimnejší.. zadarmo:)
Pf 2011 milí moji želá Pollux

Žiadne komentáre: