pondelok 14. júla 2008

Prúser

Prekvapenie jak hovado! Prišla obálka. Nakoniec ma na staré kolená prijali na školu. Posledných 12 rokov som si nejak zabudol podať prihlášku. Mal som a žil dôležitejšie a zábavnejšie veci. No prúser!! Kto tam bude chodiť??? Do riti!! Zase JA!!!!!Poslal som tam prihlášku, aby som urobil radosť mojej mame. Tá chúďa ťažko nesie môj značne nekonvenčný Lajf stajl(:.
Tak som jej raz pripitý chcel urobiť radosť, slúbil som, nedalo sa cúvnuť, poslal som prihlášku. Na príjmačky som išiel, lebo však som vyhodil 1600 korún. Už som na ne aj zabudol. A tu ho máš!
Na základe výsledkov príjmacích pohovorov vás príjmam bla bla bla.
A teraz akože čo??? Už vidím ako matka hodí ten svoj pohlad a ja si zbalím desiatu, dám tašku na plece a kmitám na zápis..

3 komentáre:

S. povedal(a)...

a aka skola to bude az to bude?

pollux povedal(a)...

Napoviem. Vraj na nej nie je matematika. To bola moja jediná požiadavka(:

felidas povedal(a)...

aj ja napoviem - univerzita tretieho veku :-))
UPRIMNU SUSTRAST ;-)