piatok 18. júla 2008

Faux pas

Pred chvílou som vstal. Som popríchodovo nadšene zliaty, nutne som musel ísť kúpiť Vineu a rožky. Obliekol som si tepláky a umyl som si zuby. To je činnosť ktorú robím s vervou. V obchode sa mi všetci pozerali do rozkroku. Znervózňuje ma to. Čo riešia však, ranná erekcia je dávno vor bei. Po vytreštenom pohlade vymejkapovanej dôchodkyne sa však mrknem aj ja, Ten cákanec od pasty, vyzerá presne ako od semena.
Jebem na to. Idem na Pohodu a... zajebal by som si

4 komentáre:

Lev bez hrivy povedal(a)...

Dost faux pas su aj cakance od ranajkovych rajcin, niekedy vyzeraju ako krv :-)

felidas povedal(a)...

mala som kocura, co sa volal "Faux pas"....hryzol do clenkov-nedalo sa pri nom chodit naboso, bol strasne skaredy, ale vedel citat myslienky:-)
.....a horsia je zaschnuta pasta vo vlasoch:-)

swarovski povedal(a)...

ja len, ze vymejkapovana dochodkyna a "zajebal by som si" v jednom odstavci vyzera zaujimavo... :)

pollux povedal(a)...

Vždy po opici som strašne nadržaný(:. Poznáš nie?