nedeľa 8. júna 2008

O rodnej hrude a všeličom

Na Slovensku sa mi stále znova stáva jedna vec. Stále sa musím hádať o peniaze. Či už ide o výplatu, alebo dohodnutú úhradu, prisahám, že vo viac ako v 50% prípadoch musím niečo urgovať. Buď platba nechodí, alebo príde nepresne{ Zaujímavé, že nikdy neprišlo viac.} V 97% prípadoch nakoniec dostanem čo je moje. Spravodlivosť musí byť! Hlavne čo sa mňa týka(:. Stojí to však čas, otravné pripomínacie maily, telefonáty. Celkovo mi uniká zmysel týchto tanečkov. To čo čakajú, že sa cez to blahosklonne prenesiem?? Nech sa páči, okrádajte ma, to je super! No nechápem.

Šesť rokov žijem prevažne v zahraničí. Najprv v Švajčiarsku, teraz v Rakúsku. Rozhodne nie som nekritický obdivovač "vyspelého" západu. Vidím to tu reálne, veľa vecí mi otvára nožík vo vrecku. Nemyslite si, že byrokracia a neschopnosť je len na Slovensku. Často sa všetci usmievajú a riešenie nikde. Ale všetci sú v kľude. Vrrrrr!!!

Rakúsko mi vyhovuje aj preto, že to mám na skok domov. Ako čistokrvnému SLOVANOVI je mi najlepšie so SLOVANMI. Najlepšie sa mi s nimi baví, pije, vzťahuje. Pracujem však radšej z GERMÁNMI. Je to menší a lepšie platený stres...

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Byrokracia je všade okolo nás. Podedili sme ju ešte z čias Rakúska-Uhorska. Aj Európska únia je založená na byrokracii. Byrokratov je stále veľký nedostatok a ťažko sa zháňajú. A tak sa nám podarilo vysporiadať s nezamestnanosťou. Ešte zostáva vysporiadať sa s tou byrokraciou a aj germáni budú čubrnieť.

felidas povedal(a)...

tak takto si ma pohřbil ?! vidis to, a zrovna v tom case som vstala z mrtvych...zeby nahoda ? ;-)