utorok 17. júna 2008

OK! Dáme jeden literárny(:

Slnečný deň, skoro leto. Námestie je preplnené turistami. Pokorní aziati si fotia exhibicionistických britov a tí sa nadšene predvádzajú. Systém je uzavretý, funkčný, vystačia si na šťastie sami. Otupená slovač už nereaguje, chudák anglán musí minimálne tangáče ukázať, aby vzbudil záujem domácich. Miestne lietajúce potkany serú na celú idylu a na terase najluxusnejšej reštaurácie sedí bulvárom prepieraný žralok z finančnej skupiny N. Smutný a stratený na naškrobenej terase. Prichádza k nemu manželka? Milenka? Sám má problém ich rozoznať. Obidve sú trendové modely vytunovaných platinových blondíniek. Pneumatické prsia, botoxové ksichty bez mimiky, kolagénom nafúknuté pery. Mám vážne podozrenie, že pri sexe im z dizajnérskych vagín symetrického tvaru lotosového kvetu vyteká značkový parfumovaný nektár. Brr!!
Zato vedľa vo V je všetko v poriadku. Študenti, umelci a bohémski kadekto sedia, vášnivo diskutujú, ak sa im podarí od zhúlených čašníkov niečo vymámiť, tak aj jedia a pijú.
Niekde by tu mala randiť aj moja ex s Marošom. Za ich stretnutie môže moja mysel, ktorá mi nad ránom v polospánku rada predvádza svoje nekonečné možnosti.. Hyperbolické, exhibičné crazy lety v alfe. Čiernou dierou tam a vyholenou späť. A možno inak. Vesmírne
spektrum. Všeličo som si už takto "reálne" užil. Raz som spal s Angelinou Jolie a zobudil som sa mokrý-dole. Ďalšie ráno- zase mokrý! Tentokrát spotený od hrôzy! Veď predstavte si, že zaspíte normálne a zobudíte sa ako Marilin Manson. V ten deň som nešiel do práce a každú hodinu som si kontroloval farbu očí. Po tej skúsenosti som si myslel, že v alfe ma už nič neprekvapí. A predsa! Posledný obraz minulý týždeň. Moja ex a Maroš. Spolu, v harmonickom kontexte. Nie, nie!!!!!!!! Toto nepredýcham!???? Neexistuje!! Jing a jang!!!
ONA- Krehká operná speváčka so záľubou v Tolstojovi, poézii, ezoterike a scestnými sklonmi k romantike a alkoholu. ON- Pragmatický manažér s talentom na basketbal, počítačové hry a zarábanie peňazí. Ako hobby zbiera prvotriedne ženské skalpy a fajčí holandské skunky.
Vystrašený som sa zobudil. To nie je možné!! Nedalo mi to pokoj. Akokoľvek som však ohýbal svoju dávno predajnú fantáziu, toto som si nevedel predstaviť. Nuž, nezostalo mi nič iné, iba ich vzájomne odprezentovať, trochu- dosť obrúsiť hrany ich totálnej protipólnosti, poprášiť to niečim iluzórnym v zmysle pritahujúcich sa protikladov a- poslať ich spolu na obed...

5 komentárov:

felidas povedal(a)...

ulety v hladine alfa...co aj ty hulis skunka ?!...kazdopadne, daj vediet, ako to dopadlo.mozno bude z teba tiez bosorak.kolega.:-)

falosnica povedal(a)...

fuha...tak taketo kombinacie povah su nebezpecne...bud sa stane, ze obaja nachytaju daco zo zalub toho druheho, alebo to skonci nie dobre.napis ako to dopadlo:)

Anonymný povedal(a)...

Je to jasné! Treba piť o čosi viac a nie je o čom.

pollux povedal(a)...

Dievčatá- Fešandy neberte ma až tak vážne. Predlohou tejto story je pár sekundový obraz na Hviezdku.Ostatok sú bohapusté výmysly, aj ked...
Boy- Nerozumiem, ale už viem, že treba súhlasiť(:. Je to ako s hroznom a asfaltkou. Bol som na hrebeňovke Nízkych Tatier, hlava čistá, kamzíky na 2 metre a už týždeň som mrzák na kolená. Som starý křáp!Nová vec v živote. Vlastnému telu sa podriadovať. Otras

felidas povedal(a)...

ojebaavac !! , a jaa som ti verilaaa...smrk, fnuk
ved vravim - chlapec VIE...:-))