pondelok 18. februára 2008

Od úsvitu do súmraku

Našiel som v mobile jednú vtipnú vec. Kedže mi je dlhoročnou záhadou, kde sa strácajú moje peniaze, niekedy v septembri som sa odhodlal k činu. Povedal som si ,že najlepšie bude zaznamenať výdavky, zanalyzovať ich a podľa výsledku učiniť nejaké kompromisné opatrenia. Tak som to jeden deň spravil.Bol to utorok ,ked som nepracoval, ale ani nežúroval.Proste taký stretávací deň. Už som to viac nerobil ,skoro ma šlak trafil.Teraz som to v starých poznámkach náhodou našiel. Stojí tam

Raňajky s Monikou 170 ,camel 75, lístok 14, obed s Janou 160, Anjeli 300, kebab 80, camel 38, dežmár 320, Verne 50, kebab 65, marlboro 80, taxi 100. Ak dobre rátam vychádza mi 1452 sk... Fajčiť som už prestal ,ešte niečo s tým bezuzdným žraním musím spraviť

1 komentár:

S. povedal(a)...

omg :) ja som si nedavno vypratala satnik a handry v hodnote 30 litrov skoncili vo vreciach na povale. handry, ktore som vacsinou nikdy nemala na sebe.
tak, ale mame naskok- vieme kde su derave miesta nasich rozpoctov ;)