sobota 16. februára 2008

Pekný týždeň or-Domov All inclusive

Tak mám za sebou týždeň v mestečku u rodičov.Mám z neho dobrý pocit.Na začiatku to tak veru nevyzeralo.Chcel som ísť na karneval do Benátok.Tento rok však boli fašiangy nejako extrémne krátko.Prvý februárový víkend som prestrelil, no a v utorok už bolo po karnevale.Musím si zistiť tieto zákonitosti ,lebo fakt netuším ,prečo do šlaka je veľká noc raz na konci apríla, raz v polovici marca. Karnevalové orgie ma každopádne obišli a z plánovanej lyžovačky ťiež zišlo. Urazený na neprajný svet som odfáral do mestečka k rodičom.Tých mám ,čím som starší radšej.A dvoch krpatých bratov tiež.Okrem týchto ušlachtilých príčin mi mama volala ,že mi prišiel šek na 6000 z poisťovne.No pekne. Tak som prifáral domov.Rodičia v práci, bratia tiež.Tak som si vyšiel von s kamošom a jeho čajou.Vypili sme 1,5 flaše Jamesonu ,ktorý v tomto skvelom meste predávajú za 50 sk panák.Další deň som behol na poisťovnu.Celkom fešná cica mi najprv ,že to musím určite zaplatiť.Ja,že sa mi nechce+ úsmev. Zavolala na centrálu a zahlásila,že to môžem roztrhať.V roku vzniku dlhu vraj prechádzali na iný systém a mohla sa stať chyba.Kurva a ich chyba mala stáť mňa šesť litrov!!!Bacha na inštitúcie priatelia!!! S blaženým pocitom z ušetrených dukátov som hned pozval prvú známu čo som stretol na steak.Ten v tomto božom meste stojí 150 sk.Tak bežali dni.Dopoludnia som vybavil maily,trochu popracoval.Na obed som si vždy dohodol obed,alebo kávu v meste so známymi ,ktorých som dlho nevidel.Každý druhý večer som sa veselo zlial. Den "po"zliatí som výčitky môjho tela čičíkal wellnesom. Wellnes možnosti v mojom meste ospevujem kadial chodím.Máme termálny prameň ,skvelý plavecký bazén, relaxačný bazén,vírivku,dve horúce fínske sauny a 120 kilového športového maséra. Všetky tieto zázraky si striedam dobré štyri hodiny. Minule som zaspal vo vírivke.Vyšiel som von ako anjel nepoškvrnený.Ani vám nepoviem,koľko to stálo,lebo vás šlahne. Vlastne poviem.Nech vás šlahne(:! Aj s masážou 250 sk((::. Stihol som aj turistiku. S rodičmi sme sa vybrali na jeden kopec v Strážovských vrchoch.Další deň zase s kamošmi na Kľak vo Veľkej Fatre.Ten odporúčam.Výstup 1,5 hodiny a vidíte tretinu Slovenska v dobrom počasí. Obrodu tela som vyvážil kresťanským stretkom.Som zástancom antickej teórie rozvoja tela aj ducha.Hm. Zopár jedincov má na to iný názov.Vraj-NENAZRANY KOKOT! Na stretku bolo fajn. Som živý kresťan.Žial svet láka a ja padám. Silné hedonistické ,sexistické sklony mnou mávajú. Verím v lásku božiu a milujem ako boh mení ludí.Aj ked nenažraných kokotov pomaly. No to sú moje intímne veci. Taký bol ten týždeň. Užil som si rodinu ,šport, priatelov ,Krista, relax, žúry ,jedlo.Skvelý čas.A stálo to menej ako tých 6000 z poisťovne.Len čo príde ozajstná slnečno zelená jar zbalím bicykel a pádim sem znova na týždeň dovolenky. Zájazd-Domov All inclusive.

Žiadne komentáre: