pondelok 25. februára 2008

Nechce sa mi

Viete prečo teraz píšem tento post? Lebo nerobím ,čo by som mal. A mal by som veru. Tri dni mám na to ,aby som odvzdal predbežný rukopis cestopisu o Švajčiarsku redaktorke spriazneného lajfstajláku. Myslel som si ,že to bude labúžo. Jednak som od detstva geograficko-demografický maniak. Jednak som vo Švajci dva roky žil. Takže kde je problém??? Práve v tom. Viem toho o krajine príliš veľa. Už teraz mám dvojnásobné množstvo materiálu . Písaním sa mi postupne v hlave vynárajú stále nové "dôležité veci" .O.K však pohoda.Kompletný matroš si hodím na svoju stránku/nedrel som predsa len tak zbytočne/ a pre časák nejak vysekám požadovanú trendy formu. Sám som sa na to predsa dal.Myslel som si ,že to bude najlahšie ,čo som kedy napísal. PRD MAKOVY!!Trýznim sa!Už pár večerov.Najväčšie prekvapko to je pre mňa. Celý život som bol v tom ,že to vlastne chcem robiť.A vidíš to!!Nie.Uberaschung,kinder surprise. Všetky sny treba v praxi testnúť ,aby sme zistili, či sú fakt také úžasné. Najbližšie by som rád testol jeden môj pubertálny.Plný harém konkubín a ja paša.Nemáte známeho nejakého saudsko arabského šejka?Či by nepožičal harém na týždeň, dva.Vrátim trochu použitý!Nie.Škoda.Tak musím písať tú sprostú reportáž.Aj ju napíšem ,lebo som zaťatý a sľúbil som to.A inak ten čas nie je až taký neefektívny. Len za dnes večer som si popri písaní vyhodnotil výhodnosť a akcie na kúpu rôznych modelov áut,mám predbežne vybratú dovolenku, ostrihané nechty, odkomunikované dve nové fešandy na azete a čeknutý privatportal.A teraz uložím tento post a idem písať.Teda ešte si pozriem pár blogov a potom už určite...

6 komentárov:

Pecosita povedal(a)...

je fasa vediet, ze v niektorych veciach sa ini placaju podobne ako ja.

a pod to,ze sny treba testnut sa v pohode podpisem.

S. povedal(a)...

... ten harem plny konkubin by som si od DUREXU nechala zasponzorovat ako testovacie laboratorium :)

felidas povedal(a)...

tie gace su tvoje?:-)
sa nepaaraas...rovno red
o.k.pasa...ale aj tak mi bol vzdy blizsii dzingischan....dobre,dobre,kilometer hore-dole......ale delit sa ?!?!...ci ty medzi ne,alebo ony medzi teba....
iba tak light...hlbku textu napříště:o))))

pollux povedal(a)...

felidas.Hej.Tie trencle som ja.Som ich tam �vacol tak prvopl�novo.Ako�e ja a predsa anonymn�.A� potom som si uvedomil,ako t� �erven� lad� s t�m �iernym vizu�lom.A e�te ak� je to fasa marketingov� tah.Fe�andy a homo�i na mna klikn� lebo...A chalani klikn� aby sa pozreli �o za chuja sa vycap� v trenk�ch na fotku.Tak to tak pekne zostane.E�te odpoved na to �i nie som tak trochu exhik.�no som(:...

Anonymný povedal(a)...

Tak ten hárem konkubín to áno, tomu rozumiem. Ale ja by som ho už asi nevracal.
V domácnosti je pre jednu ženu tak veľa práce, že jedna chuderka to predsa nemôže stíhať. Veď čo sme zvery?

pollux povedal(a)...

Chlapec- Múdro hovoríš!!(: