nedeľa 9. marca 2008

Garp

Poznáte knihu od Johna Irwinga Svet podľa Garpa? Irwing je môj obľúbený spisovateľ.Čím som starší, tým som viac Garp. Každým dnom si intenzívnejšie uvedomujem krehkosť a zraniteľnosť môjho sveta.Si uvedomte!! Už len zdravie. Každý orgán nášho tela je náchylný na skazu z x príčin. A to je ešte nič! Okrem bujnejúcich rakovinových buniek a iných medicínskych svinstiev ,číhajú na každého drogy ,chcíple lásky ,problémy v škole ,rodine ,práci ,automobilové nehody ,rastúca kriminalita, nevera, problémové deti atd.Aby bolo vzrušo ,tak si k tomu chováme zopár privátnych démonov rôznej sily ,ukrytých vo vlastnej psychike. No a často je naša schopnosť žiť-prežiť testovaná zákernou paľbou z viacerých spomínaných strán súčasne. Aké ľahké je padnúť , prinajmenšom zraniť sa.To nehovorím len o sebe. Hovorím o každom. Kedže sa nechcem celkom zblázniť a sem tam sa chcem vyspať ,nemôžem riešiť svet. Moja babka na to umrela. Bojím sa primárne o svoju rodinu a sekundárne o ľudí okolo. Niekedy som silný. Som orol ,ktorý má silu ich všetkých chrániť a zastrešiť. Často sa však budím úplne slabý a sám potrebujem pomoc.Som impulzívny, netrpezlivý ,štekajúci ,ubližujúci a zlý! Mrzí ma to.Prepáčte

Žiadne komentáre: