sobota 22. marca 2008

Len tak mimochodom 2

Práve som dopočúval nový album Doroty Nvotovej. Sila vzlyku. Vážne zvažujem nákup original cd po rokoch(:. Tá baba je čím ďalej lepšia. Ako človek ,herečka aj speváčka. Je mi blízky jej svetonázor a jej farba hlasu mi robí dobre. Viete koho mi ten hlas a prejav pripomína. Jej manžela Whiskyho. Alebo už nie sú spolu?? Neviem .Bulvárom prešli nejaké šumy. Každopádne im to muselo ladiť ,ked sa ráno zobudili ,zapálili cigu a zanôtili si. Analýza dokázala hovno!!!

Druhá vec ,čo ma na Dorke baví a zároveň serie je fakt ,že ona potvora si žije moje sny .Robí hudbu ,filmy ,píše ,cestuje. To som vždy chcel!! Nie je spravodlivosť na tomto svete(:. Cica si zdedí slávne meno ,talenty po rodičoch a ja... mmm. Piči tam!!! Aby som sa tu pechoril a po centimetroch sa dostával kam chcem. TREPEM. Už dlho totiž žijem pohodlným systémom- Cesta je cieľ/
Čo som to ešte?? Aha. Link. Ak máte blbý deň ,neváhajte a kliknite. Zrejme už prvý nástup na refrén v Havranovi výžmýka z mozgových receptorov nejaké tie vysmiate hormóny. Ja už si tu hodnu chvíľu vyškerený pogujem a hmkám.
http://www.myspace.com/dorotanvotovaofficial

3 komentáre:

Pecosita povedal(a)...

hja, sa nevieme spravne narodit, podaktori ;)

felidas povedal(a)...

pocuvaj pollux, mam ta medzi tymi, co ma vedia potesit = pritomny cas. TU sa stavas casom minulym = rob s tym nieco...;-), nove mAso zakapalo...

Anonymný povedal(a)...

A len tak mimochodom, už nebudeš písať? Alebo si tiež odcestovaný?