utorok 18. marca 2008

Dobré ráno vospolok

Zdravím blogspot komunitu. Som sa výborne vyspal ,mám ešte trochu času , tak zareagujem na to, čo som na blogspote našiel. Niekto ,tuším chlapec sa sťažoval ,že nemá koho voliť. Ja tiež nie. Z viacerých dôvodov. Terajšiu vládnu garnitúru ,to ani komentovať nebudem. Žial je vysoko pravdepodobné ,že dalšie voľby vyhrá znova ,kedže ich bude voliť celé stádo sfetované vianočnými dôchodkami a siláckym slovenským búchaním sa do hrude. "My si spravíme poriadok" ,"náš človek ten Fico". "Postará sa"." Aj futbal si bol u nás na dedine zahrať". Znie momentálne v slovenských krčmách. Debili!! Opozícia tiež magori. Hašteria sa ako detičky na piesočku ,nedokážu spoločne zatiahnuť a chýba im schopný líder. Takže koho voliť. Doteraz kedže ja som ŽIVÝ KRESŤAN S LIBERÁLNYM SVETONÁZOROM ,OBČASNÝMI SKLONMI K ANARCHII A SILNÝMI K HEDONIZMU mi vychádzala najlepšie SDKU. Už ma však tuším definitívne aj oni dožrali! Šašovia...
Niekto tu písal ,že má zo sebou ťažký život.
By ste neverili aký ja mám ťažký život ,koľké kompromisy musím denne robiť (:. Tisíc uhlov pohladu pochopím. Tož senzitivný , empatický parchant som! Cítim čo ľudmi hýbe ,sem tam to však nesprávne vyhodnotím. Často sa v tom strácam. Čo som vlastne ja ?? Mám pestrý, bohatý, dobrodružný život. Až príliš. Niekedy by som veľmi rád privítal trochu jednoznačnosti. Pôjdem do lesa niekde pri Královej holi s goralmi drevo rúbať. Budem riešiť základné pre život potrebné zmysluplné veci. Nenarobiť sa ,borovičku si dať ,starú prekotiť ,v krčme ponadávam. Jááj terapia. Teším sa.
Fíha ,tak som si teraz prečítal ,čo tu plodím. Pekne som si takto z rána uletel. Sorry. Hovorím , som sa nejaký veselý dnes prebudil. Už musím ísť workovať. Majte sa.
Ps. Ešte som zabudol. Asi na troch blogoch som našiel ódy na Marquezových Sto rokov samoty. Ukecali ste ma .Zoženiem a prečítam si to. Doteraz ma odrádzal ten názov. Sto rokov. brrr. Ako môžte práve čítať ,ja dokážem celkom seriózne bláznieť už po pár dnoch/ relatívnej samoty.
Zdraví a funky day želá Pollux.

1 komentár:

felidas povedal(a)...

..Pollux,ked si rano gramaticky spravne uletis...hmmm...aspon sa k desiatej v kelimku neofrnim...aj ked iste ulety mame vsetci...a nie len spisovne