piatok 14. marca 2008

Zase plesniem/Tri nové múdrosti

Sooo...Ich bin wieder in Osterreich.Tzn.Najbližšie dva,tri týždne nebudem žúrovať ,popíjať budem len k jedlu ,budem pravidelne jesť, spať .Už som chcel napísať ,že aj šukať. Žial pravda bude kdesi bližšie k masturbácii. Zlá krajina!Fuj!Momentálne už druhý den prší, tak ma to tu baví. Surfujem ,filmy pozerám,učím sa a zarábam.Cca za desať dní ma začne šlak triafať a budem sa tešiť domov.A dokolečka.Milé moje stereotypy.Teraz som bol 10 dní doma.Veselo bolo.Počasie zlé, takže málo športu ,turistiky,zato viac kávičkovaní ,obedovaní ,chlastaní ,pohulovaní a -kultúry samozrejme(:. Prišiel som a na vlastnej koži som overil tri nové múdrosti-

múdrosť 1.
V piatok som znovu vyvrátil zaužívaný kec."KED PIJEŠ DOBRÝ CHLAST ,NIE JE TI ZLE". Do určitej miery funguje,lenže kde je miera?? Ja v príchodovej euforii ju mám isto posunutú . S entuziazmom som kopol do seba zo 20 jamesonov a flašu sektu.Vraj som sa zabával ,niekomu neznámemu som zožral pizzu a v sobotu som skoro zdochol. Celkom akoby som sa nalieval borovičkou s pivom.Telo moje úbohé...Neser ma a funguj!!!!

múdrosť 2
TOPMODELKA MOŽE BYŤ SUPER BABA.Bol som z jednou/Je z top 5 čo zo Slovenska vyšlo a na šťastie ju viac poznajú v amerike ako u nás./ vonku v jednom meste pri Váhu.Baba vtipná ,bystrá, žiadne maniere.Pretancovali sme celú noc. Prča.Očarený som.Jeden problém to má, že je o desať centimetrov vyššia ako ja.mm

múdrosť 3
PANTOMÍMA MOŽE BYŤ ZÁBAVA.A úžasná!!Kultúry chtivý som chcel do divadla ísť.A jediné lístky ktoré Cica/nie mica!/zohnala bol Milan Sládek v národnom. Som frflal,že čo sa budem na jedného klauna pozerať.Ospravedlnujem sa pan Sládek!Bol dokonalý.Svojou mimikou, gestami ,pohybmi zahral celý film. A dobrý!!Teda aby som bol presný zahral 6 rôznych etud.Dokonale naštudovaných. Z výbornou hudbou, svetlom.Btw.Som sa dozvedel ,že má 70 rokov. Krásny čistý charizmatik, umelec a človek je to.No toľko tretia múdrosť.Nebudem už básniť, lebo cica je tu divadelný kritik, nie ja. Ignorantský plebejec!Každopádne masaker to bol o čom svedčí aj 15 minútové standing ovations.

Toľko moje nové vnemy. A čo vy?Stretli vás v poslednom čase nejaké zásadné múdrosti?

2 komentáre:

Lev bez hrivy povedal(a)...

Múdrosti vravíš? To je čo?

Ak máš na mysli príhody typu tie v Tvojom článku, jednu mám. V Bratislave radšej nikdy neparkujte na mieste, kde je taká okrúhla značka s červeným okrajom, modrým vnútrom a červeným krížom - prosto v zákaze zastavenia. Ešte predvčerom nebol, včera už áno, ešte predvčerom si za tým miestom sused auto našiel a dnes ho žena viezla do Čierneho lesa.

felidas povedal(a)...

ano,mam zasadnu "novu" mudrost, ci vnem......Kto je SAM a nie je ani zamilovany, nech nechce menit svoj stav, pretoze uplynie kratulilinky cas, v mojom prirade radove tyzdne, a hoooorko obanuje, bude si trepat hlavu o zeď, nostalgicky spominat, na egoisticke, sebecke, obdobie, ked bol SAM.......