štvrtok 20. marca 2008

Len tak mimochodom

Len tak mimochodom. Tu pod Alpami ,do rána napadlo 20 cm snehu a veselo sneží dalej. Pred mesiacom som sa potil v zimnej bunde a topánkach. Vtáčiky vyspevovali ,vonku májových 18 stupňov. Tak som si na Slovensku šatník patrične vyletnil. Už sa teším ,ako sa budem brodiť závejmi v teniskách .
Len tak mimochodom . Práve som volal s mojou mamou a znova som zistil ,že na skapanie milujem svoju rodinu. Čím som starší ,tým viac

4 komentáre:

felidas povedal(a)...

tu je tiez tak...rano som silou-mocou odlepila dvere na aute,inspirovana "dobrou"radou odniekal odtialto z netu obliala okna teplou vodou,leniva skrkat...a teraz mam odomknute auto na parkaci,lebo mi zamrzli aj zamky,co predtym neboli...boha,ked tam nebude,vratnik ma po pici...zdar yettiho:-))

Lev bez hrivy povedal(a)...

Tuto mame v marci aprilove pocasie. Pravidelne, asi s hodinovou periodou sa strieda slnko a tma, krasne a snezenie.

Pecosita povedal(a)...

felidas, to som ta inspirovala ja? alebo to robime vsetky s tymi flasami s horucou vodou? ;)

pollux- presne, milujem ich, cim dalej tym viac. teraz oproti mne sedi mamca pri krbe a rozprava mi a ja sa usmievam. este kedysi by mi to liezlo na nervy. ach, puberta...davno prec :))

felidas povedal(a)...

pecosita...veru ty,aj s tvojimi vinovimi flasami:-))...vraj mam byt rada,ze mi neprasklo sklo,ze LEN zamky zamrzli.....zas sa chlapi pobavili na ucet zenskej...

milujte ich,lebo ked odidu,je to HROZOSTRASNE DEFINITIVNE...