pondelok 18. februára 2008

Úpne zliaty

Tak máme prvý február 2008.Zobudil som sa o 8.30 a skoro nedovidím na klávesnicu.Na monitore a v hlave mi všetko bliká, grgá sa mi raňajším kebabom spod manderláku.V hlave mám okno jak Manhattan.Práve som kontrolne checkol zásadné veci.Áno mám doma hriešne drahý kabát Mexx/asi ho prestanem nosiť,stále mám oň strach/,telefón a v peňaženke sedem kíl.Vec nevídaná.Ono večer som začínal s asi s troma litrami v café stena.Po dvojtýždňovom pracovnom,fyzicko-duševnom celibáte sa takto rozbijem úplne vždy.Dal som si dve pivá ,dva fernety, kuraciu šniclu a dobrú kávu.Stenu prevádzkujú Tibor a Katka z anjelov.Konečne som ich bol pozrieť.Stena sa tvári študentsky športovo.Nefajčí sa tam a je tam aj vo štvrtok plno.Vyskúšal som Tánin nový Lumix.Dosť rýchly,rýchlo ostrí a má osemnástku zoom.Aj tak si kúpim zrkadlovku.Táňa bola v tehlovo červenom a bola voči mne sem tam milá, sem tam odmeraná.Ono som sa jej zveril s citovým zainteresovaním voči Anjelovi.Anjel sa medzičasom vyvíja celkom rohato a milujem ju.Neskôr prišiel Tánin záhadný mladý vodnár,ktorého spolu s Anjelom veselo ohovárame cez chat a tak ma nechala samého.Volal Majo a dohodol som sa, že za chvílu v Radosti.Nasmeroval som tam aj Jana s Kamilom.V podstate som sa úplne uvedomelo išiel zliať.Do Radosti chodím vždy vo štvrtok po príchode a potom sa tam mesiac hanbím vkročiť.Do polpása holý,tristo absintov s red bullom,tanečky na stoloch a podobné roztopašnosti tam zvyknem páchať.Prvé čo som po príchode tam zbadal bola Nina.Nina je krátky,ale predsa len emocionálny vzruch v mojom živote.Spôsobila mi jemnú erekciu.Hned som si zaumienil, že jej dám brutálny tringelt.Aj som jej ho dal aj ked ma potom srala.Neviem či uvedomelo,ale vždy ked sa blížila,Majo s Janom začali hlasito riešiť ako veciam nerozumiem.Pošukovia!!Hlavne Jano ,ktorého vždy v dobrej vôli dojebem, nech sa nepredvádza a on mi to vždy pred ženskými vracia.Vždy to skončilo tým,ako iným veciam rozumiem až príliš, ale to už Nina nikdy nepočula.Moje ego začalo byť nasraté a cítilo ,že sa s tými odcudzujúcimi kecmi s veľkou radosťou stotožnuje.Fuchtla!!Nuž vždy bola náchylná veriť hovadinám.Jej vec.Potom si už veľa nepamätám.Chalani išli spať.Ja som sa vybral ísť pozrieť Lojza do Dežmára a došiel som do Budha baru.Pamätám si stadial Peťa, dve babenky a arogantnú peknú čašníčku. Teraz toto zliaty píšem, je desať hodín ,idem sa okúpať. O druhej mám rande s Anjelom a potom zrejme absolvujem prvý balet v živote.Čo človek neurobí pre lásku!

Žiadne komentáre: