nedeľa 3. augusta 2008

Pohoda je v pohode

Teraz ani nie tak o programe ako o organizácii. Na Pohodu chodím s prestávkami 10 rokov a ten fesťák sa stále vyvíja. Fandím Kaščákovi and spol. a pri každej vychytávke im mám chuť zatlieskať. Mňa totiž baví a viem oceniť a vážiť si ,
- ked ma ráno v stane zobudí rezkým pochodom Funny Fellows
- ked môžem priamo z fesťáku poslať zadarmo pohladnicu priateľom.
- ked si môžem v určitej zóne stiahnuť cez Bluetooth program a informácie do mobilu.
- ked zdravotná poisťovna sponzorne refresh stan, kde je ticho, chilloutové ležadlá, ventilátory, rosavátory/ alebo ako sa to volá. Môžem si tam dať vyprošťovací šumák zadara, alebo parádny ovocný refresh drink za pár peňazí. Zberná stanica pre prešlahnutých, alebo len spotených, oboch sa na fesťáku nájde dosť
- ked sa mám kde vysrať/pardón defekovať.
- Už viem oceniť aj toľko diskutovaný zákaz predaja destilátov v areáli. Zjetých je tam aj tak dosť. Ja som celý fesťák/ prvý krát/ prežil na kýbloch strikov a vďaka tomu si ho celý pamätám.
- Mne sa dokonca páči aj snaha separovať odpad./ Tož na všetko treba dozrieť(:.
- Páči sa mi, ked sa chcem roztrojiť, kedže nemôžem byť naraz na Uncle, Ive Bittovej aj Tosh Meets Marley a všetci sa mi zdajú zúfalo nevyhnutní.
No to už som pri programe a o tom inokedy.
Každopádne ďakujem Kaščákovmu ansáblu, ktorý dokazuje, že neúnavne makať na dobrých veciach zmysel má, dokonca to ľudia vedia oceniť, dajú sa strhnúť a celé to pri správnom poňatí dokáže aj zarábať. Klobúk dole... Thanxxxxxxxxxxx

1 komentár:

Kozo povedal(a)...

Máš moje uznanie za tento pohľad na vec. Už ma totiž vytáčali pohľady "prenásob si cenu vstupenky a koľko tam bolo ľudí a pretočia sa Ti panenky koľko na tom ten ... zarobil".