piatok 16. mája 2008

Africký atak

Dnes som videl v Spare nádhernú černošku. Žiadne hrubé črty, žiaden rovník. Bola kávová, subsaharská, prototyp sošnej africkej krásy. Aristokratka. Pri pohľade na jej črty môj estetický zmysel zahlásil dokonalosť a následne mu vyhodilo poistky. Mala široký úprimný úsmev a z jej úst znela aj nemčina ako lahodný jazyk. Nie neoslovil som ju. Ved vyhodené poistky. Rozprávala sa s predavačkou. Ja som sa zmohol len na to, že som sa náhodou nachádzal vždy pri vedľajšom regále a čumel. Môj ty bože, usmiala sa na mňa! Ako vo sne som pozoroval ako kráča k pokladni, platí kartón piva drobnými a africky sa odvlní v tričku The Ramones, jeansoch a červených Converskách k asi 20 ročnej hrdzavej Toyote. No proste dokonalá!!

3 komentáre:

frida povedal(a)...

videla som vcera cernocha, sosneho, bikavoveho, aristokraticky jemne crty tvare, ostatne vobec nie jemne-no sosne veru ano......tusim swingers sa volalo to dvd-cko....:-).....

Anonymný povedal(a)...

Černošky sa mi vždy páčili a páčia sa mi dodnes.

goldenbaby povedal(a)...

no,to sme doma este nemali:))))