streda 21. mája 2008

Resumé

Mesačný cyklus za znova naplnil. Čaká má pár dní radovánok. Bilancia. Dokopy nič. Zistil som, že Marquezov magický realizmus mi chutí. Hvoreckého Plyš je napriek atraktívnej téme a atraktívnemu všetkému otravný. Vzbura anjelov Petra Bilého sa zatial zdá celkom fajn. Zamiloval som si album Volta od Bjork a dva krát som si pustil film la mome piaf. Knižný životopis Edith Piaf od jej sesternice Simone je moja najobľúbenejšia autobiografia od 13tich rokov. Film som videl v kine, ale znova ma nadchol. Marion Cotillard je neskutočne skvelá. Zopár nezabudnutelných scén s ktorých ma bude mraziť aj na dôchodku. Toľko výrazné vzruchy. Jaj. Ešte som dostal prvý honorár za písanie. Dávno som nebol tak zle platený(:

Čo ma čaká. Dúfam, že nič extrémne. Plánujem také ticho pred letom. Nazbierať sily, zahojiť účet. Samozrejme až po víkende. Najprv musím zahnať akútny absťák po ludoch, rozhovoroch, dobrých babách, chlaste a tak. Potom žiaden plán. Dám hádam nejakú prírodu, saunu, mrknem rodičov, mal by som sa učiť. Jediný pevný bod je Bažant na Mlynoch kde sa klasicky rozsekám s kamošmi. To je asi tak všetko. Tak zatiaľ

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

To nie je resumé, ale bilancovanie. Ale nie je zlé.

Anonymný povedal(a)...

Hello Boy! Where are you?