sobota 10. mája 2008

Systémová chyba

Dlhý čas pozorujem u seba masochistické konanie, čo sa žien týka. Darí sa mi zamilovávať a túžiť po takých, ktoré nemôžem mať. A hlavne nemal by som ich chcieť mať!! Sú príliš šlahnuté, alebo pekné, resp. úspešné, alebo iné. Hlavne ma z nejakého dôvodu nechcú. Ja ich chcem jednak preto, že ma nechcú a aj preto, lebo ženu ktorú milujem, musím obdivovať, musím ju dobíjať a musím iskriť. A ešte preto, lebo podvedome som namyslený hravý parchant, ktorý si myslí, že má na každú. Momentálne registrujem na planéte tri takéto chcené kozaté bytosti. Snažím sa im nezazlievať, že často hrajú na viac strán, kedže to veselo robím aj ja. Ale v podvedomí ma tým štvú a ešte hlbšie sa vôbec necítim vinný!!!
Všetko vyššie uvedené je stará schéma, ktorú už na kúsočky rozpitvali nielen sexuológovia, ale aj ženské plátky. Polovica plátku je o tom ako byť krásna a druhá je manuál na ulovenie, ukojenie, udržanie si muža. Až sa mi chlpy ježia, ked čítam, aký systematický pohon sa na nás chystá. Ešte, že to vôbec nefunguje!! Inak by na ideálny partnerský, pracovný aj rodinný život stačilo jedno číslo Emmy. Návod je tam na všetko!! No poďme k veci.
Môj osobný prínos k starej schéme spočíva v upozornení na ženy vedľa žien dobývaných. Vždy je tam minimálne jedna, väčšinou dobrá kamarátka dobývanej. A tá kamarátka ma paradoxne chce. Ja proti nej nič nemám, lenže cieľ je vedľa, rád by som kamarátku použil a niečo sa od nej o cieli dozvedel. A tu začína hra v ktorej vám ani titul z kombinátoriky nepomôže! Feminimum s prehľadom víťazí. Kamarátku začína večná úloha škaredšej, milej a nechcenej postupne nasierať. Nečudujem sa. Koho by to bavilo. Ego víťazí a začína byť trošičku zlomyselná. Na všetky strany. Zásadne sa dozvedám, že cieľ ma vôbec nechce, nepáčim sa jej, je zadaná atd. Dobývaná sa dozvedá, že som úplný kokot, socka, alebo min. latentný gay. Princezná tiež nie je blbá. Pozná kamarátku a predvída vývoj. Väčšinou si to užíva. Hrá sa. Teší ju jej nasratosť a môj záujem. Obidve, svine našťastie netušia, že ja to viem. Chvílu ma to baví, časom to však vzdám. Som len tupý, transparentný chlap, ktorý delikátne nuansy a vibrácie tejto hry, nestíha ani len zachytiť. Mne z toho výjde len logický poznatok. Je únavné chcieť princezné! Treba chcieť dvorné dámy. Sú vďačnejšie. Lenže...
pozn.
Pred 4mi dňami sa niečo vo mne zlomilo. Osem mesiacov som bol úprimný, citlivý, bez bočných úmyslov, jednal som na rovinu a- nemal som sex. Dúfal som, že v rámci spravodlivosti príde tá pravá a emócie, láska, VZŤAH a také. Nič! Osem mesiacov som vydržal, mám dosť, kašlem na to. Romantika nebude! Mám ich plné zuby. Mám chuť ich všetky pojebať a nechať krvácať na ulici. Čo vlastne chcú!! Svet je na hlavu. Oni to snád vycítili a páči sa im to. Zdvihla sa okamžitá vlna záujmu o moju osobu. Predvčerom som mal v posteli dve. Kamarátku aj dobývanú. Stačilo pár fliaš červeného a prístup Mám vás v ... Rozumiete tomu??

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Jasné, že rozumieme. Je to presne tak. Je to totiž zákon: Zákon akcie a reakcie.Akcia vždy vyvoláva reakciu: ak niečo chceš a veľmi na to tlačíš, tak to tou istou silou tlačí proti tebe. Inak by nebola rovnováha. Ale keď netlačíš, dokonca ustupuješ (hoci zdanlivo) tak ustupuje s tebou a za tebou. Hoci aj do postele a hoci aj dve naraz.

Kozo povedal(a)...

celibat neprinasa vianocne darceky. To si to s niecim/niekym skaredo mylis.

pollux povedal(a)...

Chlapec. Ach ťažko je v logickom svete prírodných vied, mne- duše muzickej(

Polepetko-V prvom rade nešlo len o celibát.Skúsil som/ a skúšam kompletne žiť v láske. Kto však ovláda svoje myšlienky?? Tiež ma to prekvapilo, ked som sa prichytil, že podvedome čakám odmenu.Tož hriešny je človek.(:

Lev bez hrivy povedal(a)...

Nuz, jedna vec je mat ich v posteli, druha vec je uzit si to. :-) Bolo aj to druhe?