streda 23. apríla 2008

Úradný oznam

Tak práve som zhrabol euráče a dostal jemného zjeba.( Aj som si ho trošku zaslúžil} V zásade som však spokojný. Spravil som asi 80% vecí čo som chcel. Zajtra idem do Ba a desať dní voľno. Ani neviem, čo budem robiť. Nič nie je fixné. Možno pojdem na Morcheebu, v prípade pekného počasia ideme začiatkom mája na skrátenú hrebeňovku Nízkych Tatier. Z Čertovice na Donovaly. Ak mi hrabne a niekoho nájdem možno pozajtra odletím na nejaký lacný last minute na týždeň do Egypta. Každopádne skúsim prežiť voľný čas, čo možno najkvalitnejšie. Týmto oznamujem, že sa tu v uvedený čas budem nachádzať poskromne a písať ešte poskromnejšie. But! I come back!! Celému blogspotu prajem pekné dni a nech vám to píše! Pollux

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Len tak pre poriadok, pripomínam: tam kde nevedie asfaltová cesta a kde nedozrieva hrozno, nie je dôvod chodiť.