nedeľa 20. apríla 2008

Kto ťahá za špagáty?

Včera sa znova potvrdilo, že o mojom živote rozhodujú telefonáty, náhody, prelomové, mnou pramálo ovplyvnené sekundy, ktoré určia na čas smer, čas, príjmy= life style. Z mojich mainstreamom ovplyvnených tradičných cielov z kategórie patrí sa tj. hypotéka, rodina, potomok predbežne zostávajú rozdriapané cáry. Zato mesačný výlet do Indonézie nadobúda čoraz jasnejšie kontúry. Hmmmmm. Čo z toho vyplýva? Holý fakt, že sa radšej opalujem ako 30 rokov splácam

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Indonézia? A čo Al Khaidá?

pollux povedal(a)...

Hm, chlapec. Mám tam kamaráta na študijnom pobyte v Jogjakarte na Jáve,takže dobrá príležitosť. Čo Al khajdy týka. Začínam byť fatalista. Minule sme boli na túre v Fatre.Celý deň som myslel na medvede a na ceste domov nás skoro zabil ožratý psychopat, ktorý vletel do protismeru. Takže, ked ma ma šlak trafiť, tak ma trafí všade.Ono to tam nie je také tragické. Naposledy bomby na Bali pred pár rokmi. Tisíce turistov sú tam

swarovski povedal(a)...

presne taketo zmyslanie som vzdy chcel mat, ale nejak som sa k tomu nedostal, zodpovednost bola vzdy silnejsia...

ticho ti zavidim. nie tu indoneziu, ale ten pohlad na vec...