štvrtok 10. apríla 2008

Ako za mlada

Pred dvoma týždňami mi kamarátka poslala link na Viedenský klub Flex. Hrá Laurent Garnier ,masox dj ,hrá funky haus+živý saxík, + jazzový pianista. Také, že ja lúbim,tak nech sa neseriem a idem. Bude sranda! Chvíľu som sa ošíval. Ved ako debil! V piatok z reichu prídem a v sobotu späť do Viedne. Hmm. Lenže potom ma napadlo, že som na tancovačke nebol od leta. Starnem ,ale zas až tak nie!! Sám so sebou som uzavrel dohodu.Ak niekoho v Blave namotám a pôjde so mnou, tak idem. S príjemným mrazením v chrbte, ktoré mávam, ked sú šance menšie ako 50/50 som poslal mámivý mail Miňovi. Miňo je kamarát s manažerskej enklávy mojich známych. Momentálne šéf jednej zo sekcii nadnárodného koncernu a tieňovo môj dlhoročný sparring partner ,čo sa týka techno, haus, dnb atd. Vždy sa dobre bavím, ked sa k nemu dobíjam cez dva sekretariáty a pritom spomínam, ako sme boli stopom v Amsterdame, spávali v parkoch a žobrali v Mc Donalde hranolky. /Dva týždne intenzívneho húlenia, hubovania a kadejakého iného ania za 3000 sk na osobu/.

Miňo sa napodiv chytil. Manželka sa k prednesenej idei, akože" ťažko pracujúci manžel sa musí odreagovať", postavila napodiv chápavo, tak v sobotu vyrážame. Poobede, vláčikom z Petržalky. Stretli sme sa u mňa na byte, dali sme narýchlo pár práskov, dve dvojité metaxy a bežali na stanicu. Vo Viedni sme sa stretli s Majkou a jej frajerom. Prešli sme sa po Schonbrune, kde ma zbytok osádky jednohlasne prehlasoval, že pamiatok na dnes stačí. Tak sme v prvom Spare nakúpili flaše Havany, red bully, colu, pivo a išli sme sa prednaladiť na byt. Stalo sa,čo sa pri našich netrénovaných telách dalo čakať. Prestrelili sme s arzenálom. Po všetkých stránkach. Priveľa chlastu, jointov, kolies. Vyrazili sme do klubu. Už na zastávke sa Majka začala válať s dvoma dobermanmi po zemi. Napodiv jej to tolerovali. Ich pán tiež. Asi preto, že im povedala, že ich miluje. Vybozkávala ich a už tu bola električka. Cesta bola veľká, zrkadloidná a rehotavá. A Laurent Garnier? Ledva som si ho všimol. Pianistu a saxofonistu nevidel nikto, tak si myslíme, že tam ani neboli. Z osem hodinovej párty mám koncentrovaný polhodinový pocit. Na webovej stránke Flexu sme však za najfotografovanejšie hviezdy. Vyzeráme mega šťastne a cool.Mother fucker"s , We are simply stars!! A nemusíme si to ani pamätať

Žiadne komentáre: