sobota 17. mája 2008

Zločin

Práve som trochu prepracoval text Systémová chyba a uvedomil som si, že je tam téma, ktorej treba venovať samostatný post. Popredu upozorňujem, že nerýpem!!! Len konštatujem jeden z najhorších zločinov páchaných na ľudstve. Myslím ten , že sa občas rodia vážne škaredé ženy. Je to svinstvo, pretože ony sú ŽENY! Často skvelé, inteligentné, vtipné baby s nečakaným vnútorným espritom. Len sú škaredé. (pozn. Je aj skupina škaredých a ešte aj tupých a zlých píč, ale tými sa nezaoberáme. Rovno sterilizujeme! Psst(:} Tie prvé, nespravodlivo škaredé majú právo chcieť a aj chcú to čo ostatné ženy. Chcú byť rešpektované, milované a chránené. A nie hocijakým postihom, ale chlapom po akom túžia. Pred pár málo desaťročiami konvencie nepustili a tieto chúďatá boli tlačené do svadieb, boli nútené sa vydávať za miestnych alkoholikov, dementov a úchylov. Rozmermi je tento zločin porovnateľný s holokaustom. Dnes je situácia iná a ulice sú plné nasratých, frustrovaných navonok prudkosebaistých a nezávislých singles! Hmm

Dámy vyhlasujem, že na vine sú CHLAPI!! Áno sme živočíšne hovadá/ ja v čele, ktoré slintajú a chcú každú aj dosť tupú pipku, len nech z nej srší sexepíl. Do riti je to tak! Na dlhšie etapy, spoločné cesty životom a tak, si však už poväčšine obidve pohlavia podvedome hladajú sebe primeraného partnera. Problém je, že vás je viac a všetci podľa vás primeraní a vami akceptovaní partneri bývajú bud zadaní, alebo sú promiskuitné prasce využívajúce situáciu na trhu.
Môj silne vyvinutý zmysel pre spravodlivosť rozhodol. Aj ja prispejem svojou troškou k zmene tejto brutálnej skutočnosti. Zo začiatku s problémami, ale teraz už rutinne v baroch vraciam pohľady, zoznamujem sa s škaredými či tučnými babami. Ked sú fajn bavíme sa. Pokecám, poflirtujem, zatancujem, pochytám. Uvoľnia sa, ukážu svoju prirodzenosť, svoje fajn vlastnosti. Niekedy po x drinkoch mám pocit, že sa zamilovávam. Už som sa, ale poučil, že ráno býva inak a telefónne číslo nedávam. Na tieto účely mám špeciálny azetový nick. Tam to chvíľu vrie, postupne to čo najcitlivejšie smerujem do stratena. Mrzí ma to, som estét, mám rád krásne veci. Viem! Je to hnusne nespravodlivé. Sorry. Možno časom dospejem do štádia, ked bude vizuál menej dôležitý a potom... Ved si uvedomujem, že tieto baby sú ideálne manželky. Ocenia, starajú sa o vzťah, vážia si čo majú, IQ im nechýba, vo vzťahu sú partneri a hlavne chlap môže pokojne spávať, lebo mu zbytok sveta nechce nonstop pojebať manželku. Tak!
Pozor následuje rituálna blogspotová samovražda.
Myslím si, že najženskejšie, nežné blogy robia práve tieto baby.

5 komentárov:

Kozo povedal(a)...

No tak ja Ti neviem. Tie, čo poznám osobne ja, sú zvyčajne práve tie okuzľujúce. Možno máš zlú vzorku.

goldenbaby povedal(a)...

a s chlapmi na blogu je to ako??:))))

frida povedal(a)...

polepetko si pekne prihrial polievocku u polluxa, cooo???:-)

Kozo povedal(a)...

2frida: Myslíš, že si potrebujem niečo prihrievať? :) Ani zďaleka. Akurát mám na vec úplne odlišný pohľad.

Lev bez hrivy povedal(a)...

Akurat dnes som cital nieco o fatalizme. A tak mi pri citani uvodu napadlo, ze...

... tie tupe zle ehm ehm za to nemozu, ze su tupe zle ehm ehm. Preco im pridavat bolest a sterilizovat? Staci nechat na pokoji a ukaze sa, ci skutocne su alebo nie su. Mozno pre dakoho nie su. Ak nie su, tak "sterilizacia" prebehne prirodzene absenciou rozsirovania.